ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 25 oktober 2021

Stoere label met SL-ES-CD82 van Studio Light

Ik noem dit ook een label omdat hij mij veel 

inspiraties geeft doordat ik een label mens ben. 

Ook dit keer heb ik een filmpje gemaakt met de uitleg. De link vind je onderaan dit bericht.


Model 1.




Model 2.





Het filmpje met uitleg vind je HIER . 

                                                                    Dit heb ik gebruikt:

Stansen: SL-ES-CD82 en 104

Scrappapier: SL-PES-SCRAP26 en 32

Stempel: ABM-ES-STAMP79

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie labels weer en het papier is ook weer heel leuk. Dank je wel weer voor de ideetjes. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met dit papier en wat zijn er weer leuke details te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt geweldig, kleurencombi ook zo mooi.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel Elly voor jouw mooie woorden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.