ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 22 oktober 2021

Live met de Oriental Tags van Studio Light.

Deze label die hieronder staat heb ik Live gemaakt.

De Link naar de live vind je  HIER !

Achterkant.

                                                               
                                                  Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
                                                        Scrappapier: SL-BF-SCRAP 54-55-56.
Tags: SL-ES-CD104
Stempels: ABM-ES-STAMP75 BASICSDC55
Gedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


4 opmerkingen:

  1. Prachtige labels leuk zo bij elkaar , wat een prachtige plaatjes.
    Ga het filmpje morgen ook nog even bekijken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjan voor jouw compliment en dat jij mijn filmpje gaat kijken!

      Verwijderen
  2. Een super mooie grote label met labeltje en ik heb al een leuk idee hiermee.
    Prachtig dit designpapier en hoe je het allemaal gebruikt.
    Je live net bekeken en handige tips.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Els voor jouw mooie woorden. Heel lief dat jij steeds berichtjes achter wanneer ik weer iets op mijn blog zet. Ik waardeer dat heel erg dat jij daar de tijd en moeite voor neemt. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.