ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 15 oktober 2021

Label met pockets gemaakt met de Oriental tags van Studio Light.

Ik wil wat vaker een filmpje maken waarin ik ook iets ga maken.

Dat is dit ook geworden. De roze heb ik filmend gemaakt.

De roze is een enkele label met pockets.

De groen heeft aan beide zijdes een pocket.

Binnenin zit een vouwwerk, een voering zeg maar waardoor er 2 pockets ontstaan.

Dat laat ik in het filmpje zien.

De link naar mijn YouTube vind je HIER















Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans: Sl-ES-CD104.  SL-ES-CD83.  STENCILSL371.

Diy Block: SL-ES-DCB13

Stempels: SL-ES-STAMP86 en 88.  SL-SJ-STAMP52 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

15 opmerkingen:

  1. Wat een fantastisch mooi project heb je weer uitgewerkt. Ik ben echt grote fan van jouw creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi Anneke en leuk deze 'voering'.
    Inpakpapier heb ik ook wel gebruikt vroeger en inderdaad uit Engeland want dat namen we mee als we daar op vakantie waren. Net als de hobby tijdschriften.
    Gezellige avond
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Trijntje. Dat is lek dat wij dat allebei hebben gedaan!

      Verwijderen
  3. Prachtige labels met pocket heb je gemaakt Anneke!
    Ik kijk mijn ogen uit en hoe langer ik kijk hoe meer moois ik zie.
    Prachtig papier heb je gebruikt.
    Leuk dat je actief bent op YouTube.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Janneke voor jouw mooie woorden!

      Verwijderen
    2. Dit is ook zo mooi geworden, wat je ook maakt, het wordt steeds prachtig, dank je wel hiervoor, het is telkens zo genieten als jij aan de slag gaat, en steeds die prachtige mooie foto's van elk detail van je creatie, je moet het toch maar doen, zal ook wel een heel werkje zijn, je hebt een super mooie blog met schitterende creaties. Dankzij jou en Corrine ben ik een verslavende studio light fan geworden. Zalig om te zien hoe jij geregeld stansen op een andere manier gebruikt. Groetjes Josee

      Verwijderen
    3. Dankjewel voor jouw lieven woorden. Hier werd ik stil van en heb het Doeke laten lezen.
      Door mensen zoals jij en een aantal anderen krijg ik zin om dit werk te blijven doen. Het is inderdaad veel werk dat zie jij goed.

      Verwijderen
    4. Ik hoop dat je dit nog heel lang kan blijven doen, ik leer er veel van. Daarnaast vind ik het ook geweldig hoe jij op elk berichtje wat iemand plaatst reageert, dat is naast wat je allemaal al doet toch ook nog eens heel veel werk. Super wat je doet, respect.

      Verwijderen
    5. Dankjewel Josee. Ik bedank mensen omdat ze de moeite en tijd nemen om iets onder mijn berichten te zetten. Dat vind ik lief en doet mijnheerde!

      Verwijderen
  4. Prachtige labels met de dit prachtige designpapier en al die leuke pockets erbij. Super Anneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel Els, ik ben ook zo blij met deze label stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anneke, ontzettend mooi dessin-papier heb je gebruikt en alles is zo mooi afgewerkt. Heel leuk die pockets en mooi die "voering". Hier kan ik naar blijven kijken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor jouw compliment. Het papier is zeker heel erg mooi!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.