ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 5 oktober 2021

Mapje Winter Wonderland

Studio Light heeft nu toch iets moois!

Het is een tag block.

Mensen die mij kennen weten dat ik gek op labels ben!

Er zitten maar liefs 60 labels in 20 kraft, 20 crème en 20 zwart.

In dit mapje heb ik er 13 gebruikt.

Ik heb een filmpje gemaakt de link vind je onderaan dit bericht.

Mapje met de kaart.


Achterkant mapje en de kaart.
Binnenkant kaart.

Binnenkant mapje.
1 klep open.
Beide kleppen open.
Smalle label in de klep.
Labels in de grote pocket.
Labels in de onderste pocket.
Mapje leeg.
Alle labels.

De maten.

Dit project is tevens een Give Away op mijn YouTube kanaal.

Ik heb namelijk 1100 abonnees omdat ik daar heel blij mee ben

geef ik dit weg.

Je mag onder mijn YouTube filmpje een reactie plaatsten

Onder de reacties trek ik zondag een winnaar, 

HIER is de link naar mijn YouTube kanaal.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Diy Block SL-ES-DCB11.

Tag Block Oriental SL-ES-TAGBL02

Stans: SL-PES-CD04

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

12 opmerkingen:

  1. Anneke ik moet je wat bekennen-- ben verslaafd... aan jouw blogs en youtube filmpjes!!!
    Hoop ook weer gauw aan de slag te kunnen na de verhuizing, maar dat is pas eind van het jaar helaas.
    Dank je wel voor jouw inspiratie en enthousiasme!!
    Fijne avond
    groetjes,Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve reactie. Verhuizen kost veel tijd en je moet er een hoop voor doen.
      Succes en hoop dat jij daarna weer lekker met jouw hobby bezig kunt zijn.

      Verwijderen
  2. Wat een super leuk mapje heb je met dit mooie designpapier gemaakt. Ik had het gisteravond al gezien maar op mijn tablet kan ik niet reageren. dankjewel voor de uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit weer een prachtig project, dank je wel voor de duidelijke uitleg en video.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weer super gaaf geworden, de kleuren vind ik ook schitterend, mooi gemaakt Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.