ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 3 oktober 2021

Mapje gemaakt met New Awakening.

Dit mapje heb ik met de paperpads van 

Jenine's Mindful Art Collection gemaakt.

De binnenkant zijn vouwwerkjes die ik in het filmpje laat zien.

De link naar het filmpje vind je onderaan dit bericht.

Voorin zitten 2 kaartjes in de pockets.

Binnenkant.
Vakjes met kaartjes en labels.
Links alles uit de pockets.
Mapje leeg.
Labels en kaartjes.
De twee boekjes.
vind je mijn video.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Papier: JMA-NA-PP 01 en 02.

JMA-NA-MPP 02

Stansen: STENCILSL 339-345-383

SL-ES-CD 13 en 57.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


6 opmerkingen:

  1. wow wat is dit weer prachtig geworden, super mooi papier. Ik heb het papier ook en heb door jou creatie weer leuke ideetjes opgedaan, dank je wel Anneke, knap gedaan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen, dankjewel voor jouw compliment Josee!

      Verwijderen
  2. Een super leuk mapje met al die pockets en leuk met de boekjes erbij.
    Ik begreep eerst niet hoe de pockets waren gemaakt, maar na je uitleg in het filmpje was het mij duidelijk. Toppie!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi mapje gemaakt met heel mooi dessin-papier Anneke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.