ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 19 oktober 2021

Mapje gemaakt met Cozy Christmas van Studio Light

Ik heb 1 mapje gemaakt en de tweede heb ik filmend gemaakt.

Dat kun je HIER vinden. 

Bordeaux mapje.

Voorkant.

Achterkant.
Label met kaartje voorkant.
Linker deel binnenkant.
Label en kaartje linker pagina.
Labels rechter pagina.
Twee labels uit de pocket aan de zijkant.

Rechter pagina van het mapje.
Die is net zo als het linker deel van dit mapje.
Kaart uit de achter pocket.
                                                                          Kaartjes en labels.
Foto 2 labels.
Mapje die ik filmend heb gemaakt.
Kaartje en label voorkant.
                                                                                 Linker pagina.
Labels uit de rechterkant.
Labels uit de zijkant.
Rechter deel.
Achterkant.
Kaart uit de achter pocket.
Kaartjes en labels.
Labels.

De maten:


Dit heb ik gebruikt:

Diy Block: SL-ES-DCB14

Stansen: 

SL-ES-CD 82- 83 - 84 -103. 

Stempels: SL-ES-STAMP 86 en 88.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Goede avond . I
    k moet toegeven dat het mapje met de gnomes te gek vind!
    Gewoon omdat ik ze zo mooi vind met die baarden en de mutsen !
    Prachtig gemaakt!
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Tine voor jouw compliment. Nee hoor de reactie was niet verdwenen. Ik moet er eerst toestemming voor geven om te publiceren. Helaas heb ik dit moeten doen omdat ik hele rare reacties die niet op mijn werk van toepassing waren kreeg. Echt heel naar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn weer super leuke verrassende mapjes en in het filmpje zag ik een handig briefje met maten van papier en lint. zo leuk met al die verschillende labeltjes en tags.
    De SL-ES-CD 103 heb ik inmiddels. (smile)
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zoveel verschillende ideetjes weer, dank je wel Anneke en ook om te vermelden hoe breed het lint is, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf
    Super gemaakt
    Groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel Anneke voor jouw compliment!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.