ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 8 oktober 2021

Vierde Live "zeg het met een envelop."

 Hier is mijn vierde live.

Ik heb met een stans voor een boekje dit mapje gemaakt met veel vakjes.

De rechter was het voorbeeld en de linker heb ik tijdens de live gemaakt.


                                                                             Voorkant.   
                            
                                                            Achterkant met het envelopje.










Hier het voorbeeld.









De live uitzending vind je HIER

Hier zijn de maten:


 Dit heb ik gebruikt voor het voorbeeld.

Scrappapier:SL-SJ-SCRAP 45-47-49

Die cut boekje: SL-SJ-DCB 08

STENCILSL381

Dit heb ik voor de live gebruikt.

Scrappapier: JMA-NA-SCRAP 34-35-39-40.

SL-ES-CD-103

STENCILSL381

Met de volgende stansen kun je dit ook maken:

STENCISL 380-341-342.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. 2 prachtige creaties met zoveel leuke tips bij en de telkens weer heel duidelijke foto's, wat ik ook super leuk vind is dat je andere mallen vermeld waar je het ook mee kan doen. Dank je wel, Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Josee voor jouw compliment. Ik dacht misschien hebben mensen die kijken al een stans waar het ook mee kan. Dan is het leuk om dat te gaan proberen met de stans die je al hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super wat heb je weer een pracht mapje gemaakt en ik heb het filmpje net een bekeken. Je handige man werkt ook al zo netjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.