ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 23 oktober 2021

Paperclip stappen foto's

Gisteren ben ik live gegaan.

Die vind je HIER .

Daar heb ik laten zien hoe ik de paperclip heb gemaakt die om de 3 labels zit.

Op Facebook en tijdens de live zag ik dat het misschien niet

 heel duidelijk was hoe ik het heb gedaan. 

Nu hieronder dus stappen foto's en ik hoop daarmee  het goed uit te kunnen leggen.

1. Stans de label 4 keer uit en plak aan de achterkant dubbelzijdig tape.

2. Zo ziet de ander kant eruit.
3. Schuif de twee labels tussen de paperclip met het dubbelzijdig tape aan de buitenkant.
Zo zit de paklaag aan de buitenkant en is de binnenkant vrij waar de grote labels tussen geschoven worden. 
4. Haal van 2 labels de dubbelzijdig tape eraf en doe daar lijm op.
Zo schuift de paperclip er makkelijker overheen.
5. Hier kun je dat zien de paperclip zit aan de 2 buitenkanten.
6. Haal nu van het derde labeltje de bescherm laag van tape af.
Doe daar ook nog wat lijm op.
7.Plak nu de derde label op en gebruik klemmetjes om het goed op elkaar te laten zitten om te drogen.
8. Haal het tape van de label 4 eraf.
9. Doe daar ook wat lijm op en plak die nu op de paperclip. 
10. Voorkant. 
Ik heb daar ook een lintje door gedaan.
11. Achterkant hier geen lintje.
                            12.Hier zie je ook dat er een papiertje tussen geschoven kan worden.
Ik hoop dat ik het nu goed heb uitgelegd.
Ik zou je jammer vinden als jullie het niet kunnen maken omdat het niet duidelijk zou zijn.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.




2 opmerkingen:

  1. is heel duidelijk met die foto's en heel praktische tip
    dankjewel,
    fijn weekend
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi label Anneke en wat weer een duidelijke uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.