ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 10 oktober 2021

Label met twee labels in de zij pocket

Studio Light heeft een hele mooie stans uitgebracht.

Ik heb dit met de nieuwe stans SL-ES-CD79 gemaakt.

Ik heb het met Gilding Wax bewerkt.

Dat geeft een mooie uitstraling.

Onder dit bericht vind je de link naar mijn filmpje waarin ik uitleg

en voor doe ik ik dit heb gedaan.


Mijn video vind je HIER

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Stans: SL-ES-CD79 en 83.
BASICSDC55

Coosa Gilding Wax Zilver en Brons.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

 

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en ook mooi de manier van gebruik van de wax.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totaal wat anders, maar oh zo mooi, dank je wel Anneke voor het idee, mijn (nog niet) gebruikte potje gaat nu dienst doen, alleen nog zilver bijkopen. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaart met de wax.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.