ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 11 oktober 2020

Vierluik met Studio Light


 Ik heb met de producten van Studio Light deze 4 luik 

gemaakt die ik aan beide zijdes heb gedecoreerd.

Mapje dicht voorkant.

Het mapje is 20 x 28 cm.
Dit heb ik verdeeld in 4 vakjes van 7cm.
Het design papier is 0,5 cm kleiner en beïnkt met 
sponsje en Distress Pumice Stone.
Het lint zit vast tussen aan de voor en achterkant onder de kaartjes.
 Die zitten bij het envelopje. Dat is STENCILSL319 .
Hier kun je goed zien hoe het hoesje is opgeplakt.
Om de label erin te houden heb ik magneetjes gebruikt.
De labels zijn 5,5 x 18 cm.

Voor het middelste deel heb ik 2 envelopjes gebruikt.
Ik heb de zijkantjes zo gelaten en alleen het boven en onder flapje op elkaar geplakt.
Zo kreeg ik een hoesje.

Voorkant

Rechts zit een vakje waar een label in zit.
Dat heb ik met STENCILJMA08 gedaan.
De label die er in zit is 5x18,5cm.
 De hoeken heb ik afgerond met een afrondpons.
Het tweede vlak zijn 2 kleine pockets waar
een klein labeltje in zit.
Die heb ik met STENCILJMA08 gedaan.
Het derde vak heeft een mapje wat sluit met een strikje.
Het drieluik heb ik met STENCILJL10 gemaakt.
Dit heb ik in drieën  gevouwen.



Ik heb met deze producten gewerkt.
Scrappapier: SCRAPJMA12
A4 papier: BASISJMA09
Plaatjes: A6STANSBLOKJMA05 en 06.
Tekst: STICKERJMA03
Envelopje: STENCILSL319
STENCILJL01 - 02 - 10
 STENCILJMA08 - 10 en 11
STENCILSL306

Annette bedankt voor jouw reactie op mijn vorige blogpost.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi vierluik Anneke. Mooi zo monochroom gekleurd en je hebt het super gedecoreerd. Echt iets om een mooi plekje te geven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden en in een andere kleurstelling dan ik meestal zie bij jou.
    De Celtic motieven vind ik prachtig en passend bij de kleur groen.
    Groen staat voor bij in combinatie met de Celtic motieven voor Ierland.
    Fijne avond
    groetjes,Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart( project ) weer.
    Echt super mooi gemaakt.
    Dankjewel Anneke Kok

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.