ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 24 oktober 2020

Mapje voor de kerst

Vandaag een mapje voor de kerst.

Ik heb een stans van Studio Light gebruikt om dit kerstmapje te maken.
Dat is STENCILBM04.
Daar zit een stans van de kaft en van het blad wat daar binnen zit.


Ik heb eerst alles bewerkt met Distress Oxide.
Daarna heb ik de stempels gezet.
Voor de binnenkant heb ik de kleine stempeltjes gebruikt. En delen van Xmas hugs 4.


Voor de binnenkant heb ik 2 vakjes gemaakt. Daar heb ik kaartjes voor gemaakt 
waar de 2 labels in konden.
Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt:
Xmas Hugs 1 - 2 - 3  en 4.
ook heb ik wat stempels gebruikt van de kerststempels van vorig jaar.
Dat Xmas Envelopes en Xmas Wishes voor het mutsje en de sterretjes.

Grietje en Caroline bedankt voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

 

7 opmerkingen:

  1. Ziet er supeleuk uit, Anneke, ❤️🎄❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Wat heb je hier voor papier voor gebruikt? Je hebt het bewerkt met oxide begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De buitenkant heb ik met watercolor papier van Vaessen gedaan en de binnenkant met glad papier. De buitenkant zou ook met gladpapier goed gaan.

      Verwijderen
  3. Wat een super leuk mapje heb je gemaakt Anneke.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart/mapje Anneke. Gezellig om te geven of te krijgen. Mooie stempels heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.