ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 3 oktober 2020

Postal Flowers 2

Dit is mijn tweede inspiratie met de nieuwe stempels van Coosa.

Ik heb dit gemaakt met Distress Oxide inkt.

Mijn papier heb ik eerst gespayed met Distress resist spray.

Dat heb ik goed laten drogen.


Mijn papier heb ik in stroken gesneden.
Die heb ik tegen elkaar aangelegd om de
lengte te krijgen.
Ik wilde het patroon van mijn bloemen doorlaten lopen.
Ik heb gewerkt met Inktense potloden van Derwent om mijn
bloemen meer kleur te geven.


Onderin heb ik een vakje gemaakt waar een label in zit.

Het was heel veel werk maar wel heel leuk om te doen.

Deze stempels heb ik gebruikt.
Postal Flowers 1 - 2 - 3 en 4.

Ik wil de nieuwe volgers welkom heten!
Dankjewel dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.

Ik wil Kitty, Trijntje, Monique, Annette en Gery bedanken 
voor jullie reactie op mijn vorige post.
Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren,
dat doet mij goed.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

11 opmerkingen:

  1. Hey Anneke wat een prachtige bloemen en kleuren. Geweldig xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook deze is weer fantastisch!! Prachtig Anneke, en dank je wel weer voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer heel mooi uit Anneke!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie Anneke, mooie warme kleuren en mooi om die bloemen nog wat extra op kleur te brengen. Zo komen ze nog mooier uit tegen je achtergrond vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anneke, wat een geweldige creatie weer! Fantastische kleuren en de bloemen komen op mijn verlanglijstje. Groetjes, Corry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk weer Anneke en wat een prachtige kleurencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, en heel mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.