ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 12 oktober 2020

Roos postal flowers

Ik heb deze roos met graphitint paint van Derwent gekleurd.

De achtergrond heb ik met Distress Oxide gedaan.

De rand onderin heb ik ook met de stempel van de roos gemaakt.

               Hier is de link van de stempel die ik heb gebruikt.
          Postal flowers 4
         Hier is de verf:

                       José, Miranda, Trijntje en Anneke bedankt voor de 
                      reactie op mijn vorig blogpost.

                    Ik mag weer 2 nieuwe volgers welkom heten.
                   Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.

                 Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

               Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met zachte kleur gebruik.
    De roos op de voor en achtergrond is heel mooi uitgevoerd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige kleuren, heel mooi Anneke.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke. Wat een mooi idee om de grotere stempels ook voor de achtergrond te gebruiken. Het is niet te grof en er is nu toch een eenheid op de kaart. Dat ga ik beslist eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.