ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 20 oktober 2020

Just Lou Exploration collectie

Wat is dit een prachtige collectie en voor mij speciaal! 

Mijn vader is als jongen van 17 bij de KLM gekomen en

heeft daar tot zijn pension gewerkt.

Toen ik 4 maanden oud was is hij naar het buitenland gegaan en zijn gezin ging mee.

Ik was bijna 18 toen wij voorgoed in Nederland gingen wonen.

Ik heb in verschillende landen gewoond en op een Engelse scholen gezeten.

Vliegtuigen hebben dus een grote rol in mijn leven gespeeld.

Voorkant.

Het boekje bestaat uit 6 enveloppen.

Onder aan dit bericht staat een filmpje hoe ik dat heb gedaan.

Hier onderaan dit bericht staat een filmpje hoe ik dat heb gedaan.

Het boekje is 12 x 17 cm. De rug is 2 cm.

Snij een stuk stevig cardstok van 17 x 26 cm.
Ril deze op 12, draai je werk en ril weer op 12 cm.
Zo kreeg ik de rug van 2 cm.
Maak in de rug 3 gaatjes waarvan 1 in het midden.
De andere heb ik 2 cm van de boven en onderkant gedaan.
Ik heb er eyelets in gedaan.  Heb je dat niet 
plak dan nog een stukje cardstok op de rug.


Achterkant.
De pocket links is 5 x 16,5 cm.
Pocket rechts is 11 x 10,5 cm.

Links is een stans en rechts zijn stempels en een die cut uit het boekje.

Links is de pocket 4,5 x 11 cm.
Rechts zijn die cuts.
Deze heb ik met de wax van Coosa bewerkt.

Links en rechts zijn stansjes.

Links op het kaartje zitten ook stansjes en rechts de tekst is ook een stans.
De clock is een die cut.

Het vakje links is een plaatje uit het die cut boekje.
rechts is een stans van een zakje.
Kaartjes van de eerste twee bladzijden.
Links is 7 x 14 cm. Rechts is 9 x 12,5 cm.

De labels zijn 8,5 x 16,5 cm

Twee labels heb ik ook de achterkant gedecoreerd.
Dat paste mooier bij de bladzijde aan de achterkant. 


Losse labels en een kaartje.
Het kaartje is 9,5 x 13,5 cm.


Hier is een kort filmpje van het boekje.


Dit zijn de producten waar ik mee heb gewerkt.

Design papier: BASISJL09 - 10 - 11 - 12.

Stempels: STAMPJL11 en 12.

Stansen: STENCILJL12 - 13 - 14 - 15.

Mapje: STENCILKJ01

Label pocket: STENCILSL277

Label komt uit set STENCILBM13

Kleine ticket komt uit STENCILJMA4

Vakje voorop komt uit set: STENCIJMA08

Miranda dankjewel voor jouw reactie op mijn vorig blogpost.

Ik mag weer iemand welkom heten als volger op mijn blog.

Dat maakt dat ik nu 306 volgers heb.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke 


12 opmerkingen:

  1. Wat een bijzondere lijn voor jou en je maakt er weer een topproject mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Diny! Mijn vader is maar 66 geworden, dat is niet oud weten jij en ik! Deze lijn is geweldig de Ideeën komen dan vanzelf. Voor jou herkenbaar denk ik!

      Verwijderen
  2. Het is weer prachtig wat je hebt gemaakt. Wat een mooi verhaal bij dit voor jou zo speciale papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Caroline! Mijn vader is maar 66 geworden, deze lijn zorgt ervoor dat ik veel aan hem denk.

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige stoere creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly! Deze lijn is zo gaaf! Echt weer iets anders!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Thank you so much for your kind words! It means a lot to me!
      I love all your designs. The fact that you have a story behind your designs
      makes it very special for me! So thank you for that too!

      Verwijderen
  5. Weer een mooie creatie, je bent een supertalent’

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Anneke,

    wieder ein tolles Projekt. Wie heißen die Stanzen für die Tags im letzten Bild (vor dem Video).

    Liebe Grüße

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. De grote labels zijn van Crealies. https://www.crealies.nl/nl/labelzz-tagzz.html groetjes, Anneke

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.