ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 19 oktober 2020

Xmas hugs 3

Dit keer heb ik set 3 gebruikt met de kerstroos

en set 2 voor de postzegel en het rondje die ik over de postzegel heen heb gestempeld.

Ik ben begonnen om een stuk water color papier van 10,5 x 14,5 cm te kleuren met distress oxide.

Daarna met een andere kleur nog wat accenten aangebracht door een stencil.

Daarna heb ik de kerstroos stempel gezet. 

Ik heb toen gekeken welk stans rondje ik nodig had om mijn tekst stempel

zichtbaar te maken die onder mijn rondje moest komen. Dat heb ik toen uitgestanst.

Er komt dus een gat in mijn bloem te zitten.

Daarna heb ik een stuk wit cardstok gesneden van 11,5 x 15,5 cm.

Daar heb ik mijn kaart opgelegd en met een potlood het rondje in mijn kaart nagetekend.

Zo wist ik waar de tekst stempel moest komen en die heb ik toen gestempeld.

Toen heb ik een stuk zwart cardstok gesneden van 11 x 15 cm.

Hij moest tussen mijn boven kaart en de witte kaart komen.

Daar heb ik een stuk uitgesneden zodat mijn stempel weer zichtbaar werd op mijn witte kaart.

Dat hoeft niet zo precies.

Op een nieuw stukje papier heb ik de kerstroos gestempeld.

Daar heb ik toen een stans gezocht waar ik de het rondje kon

uitstansen. Mijn rondje in mijn kaart moest bedekt worden.

Daardoor staat de kerstroos er niet helemaal op maar

dat was ook mijn bedoeling.

 De rest staat er toch wel op door de stempel op mijn kaart.

Die heb ik toen ook met de kleuren Distress Oxide bewerkt. De randjes met bruin bewerkt.

Toen heb ik mijn kerstroos ingekleurd.

Als laatst ik uit zwart cardstok een groter rondje gestanst en het rondje daar opgeplakt.

Daarna mijn rondje toen op de kaart gelegd zodat hij paste op mijn afdruk

die op mijn kaart staat.

Een gaatje geprikt en er een splitpen door gedaan.

Als laatst heb ik mijn werk op het witte papier geplakt.

Dit is een enkele kaart.

Zo was ik mijn splitpen ook kwijt die aan de achterkant zit.

Als laatste heb ik de rondjes in de kerstroos met Stikkels wat aangezet.

Op een kerstkaart mag best wat bling zitten.

    
Ik mag weer iemand welkom heten. Leuk dat je mijn werk wilt volgen.
In maart had ik 219 volgers dat zijn er nu 305 dat geeft mij een goed gevoel.
Dank daarvoor.
Ik wil José, Ilonka, Astrid, Monique en Miranda bedanken voor
jullie reactie op mijn vorig blogpost.
Dat doet mij goed!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kaart en wat een leuk effect geeft dat draaibare rondje Anneke. Mooie stempels heb je gebruikt en een gave kleur.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.