ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 4 oktober 2020

Kerstkaart van labels

Sommige mensen krijgen een persoonlijke kerstkaart.

Voor elk lid van het gezin heb ik een kerstlabel gemaakt.

Het gezin bestaat uit een vader, moeder, zoon en dochter.

De labels zitten bij elkaar met een ring.

 Ieder kan dus zijn eigen label eraf halen.



ER komt overal nog een klein labeltje met de naam erop.
Zo kan ieder zijn eigen label vinden.

Voor de man.


Voor de vrouw.



Voor de zoon en dochter.





Deze producten die ik heb gebruikt zijn van Studio Light.

Randje: STENCILJMA06

Sterren en labeltje: STENCILJK01

Label kerst tafereel: STENCILSL320

Label sterrandje: STENCILSL318

Grote ster: STENCILBM12

Ovaaltje: STENCIL319

Zakje met decoratie opleg: STENCILSL276

Papier: BASIS 07 - 08 -

               BASISWC 32 - 34

        SCRAPWC93

Lange kleine pocket en label met mooie bovenkant STENCILJMA08

                     Ik wil José, Terry, Astrid, Els, Miranda, Annette, 

                       Corry, Monique, Jacquline, Akkina graag bedanken

  voor jullie reacties op mijn vorige post.

Wat lief dat jullie de moeite hebben genomen om een reactie achter te laten.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


9 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi gemaakt. Wat een super leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supergaaf idee, zullen ze vast heel blij mee zijn.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend mooi gemaakt .Lief dat je dit deelt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee,zo'n persoonlijke label.heb je mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig gemaakt allemaal.
    Groetjes Ilonka

    https://meandmyscrapworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt Anneke. Ik ga eens kijken voor de labels. Je hebt me op ideetjes gebracht😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee weer Anneke. Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anneke wat een leuk en origineel idee!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.