ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 16 oktober 2020

Doe meer met nr. 20 Mapje Summer Breeze met STENCILSL301

 Ik had met deze stans nog niets gedaan.

Dat heb ik nu wel gedaan.


Hier is een klein filmpje zodat het wat duidelijker word.
ALGEMEEN.
Ik heb alle randjes van het designpapier met 
een sponsje en Distress inkt Pumice Stone bewerkt.
Het Designpapier snij ik altijd een halve cm kleiner.

Het mapje is 15x29,5cm.
Ril deze op 7-8 draai hem om en doe hetzelfde weer.
Plak 2 strookjes designpapier een halve cm kleiner.

Stans de stans 2x uit kraftpapier. Snij daar een stuk af zodat hij 11 cm is.
Doe dit nog een keer uit designpapier.
Plak nu de twee magneetjes tussen het kraft en designpapier.
Aan de binnen kant heb ik nog een stukje groen geplakt.
Dat vond ik mooier als ik mijn mapje open deed.
Plak dit nu op de voorkant.


Ik heb aan de binnenkant alles beplakt met Designpapier.
Onderaan dit bericht heb ik een foto staan zodat je alles goed kan zien zonder de 
de labels die erin komen te zitten.

Stans nu 2 maal uit kraftpapier de stans.
Ik heb dit toen op 12,5 cm gesneden. Naast de rillijn die er al zit heb 
ik een rillijn gemaakt van 0,5 cm.
Zo heb ik ruimte gecreëerd voor alles wat ik aan de binnenkant wilde maken.
Plak deze nu aan de onder en bovenkant van de kaart.
Ik heb toen met designpapier nog een keer deze stans gestanst.
Nu heb ik de mooie rand gebruikt.
Zo kreeg ik een mooi geheel.
Daar heb ik toen een vierkant stuk designpapier geplakt van 13 x 13 cm
om het af te werken.
Daar komen dan de vakjes weer op waar een kaartje in gedaan kan worden.


De kaart is een dubbele kaart van 13 x 13 cm.
Die heb ik gedecoreerd.
                                       
Voor de pocket aan de linker en rechterkant heb ik een strook van 5x15,5 cm.
Beplak deze met designpapier.

Bij de stans zitten nog kleine stukjes, die heb ik gebruikt
om een pocket te maken.
De labels die daar weer in komt heb ik korter gesneden.
Zie foto hierboven.
Voor op het vierkant in het midden van mijn kaart heb ik 
2 pockets gesneden van 5 x 13 cm.
Met een rondjes pons heb ik er hapjes uit geponst.
Zo kon ik het kaartje er makkelijk in en uit halen.
De twee kaartjes die erin zitten zijn 5,5 x 11,5 cm.


Zo ziet het mapje eruit als alle eruit is.
Je kunt zelf decoreren zoals je dat zelf wilt doen.
Ik wilde het dit keer wat rustig houden.
Achterop elk labeltje heb ik iets geschreven.
Zo word het een heel persoonlijk geheel.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Paper pad: PPSUB145 en 146
Die Cut Block: EASYSUB661
Stans: STENCILSL301

Marjan,  Miranda en Annette dankjewel voor jullie reacties op 
mijn vorig blogpost.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


7 opmerkingen:

  1. Kan niet anders zeggen, deze is ook weer schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke wat een schitterende creatie.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer schitterend Anneke! Bedankt voor de duidelijke uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een leuk mapje heb je met die stans gemaakt Anneke. Ik heb hem ook en om hem op deze manier te gebruiken zou ik niet bedenken. Dank je voor de inspiratie. Mooie kleuren heb je gebruikt en zo leuk die pockets om iets in te stoppen. Top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om te maken met deze stans
    Mijn complimenten en je hebt me geïnspireerd.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi, Anneke, en zo’n creatief gebruik van de stansen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.