ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 25 oktober 2020

Kerstroos van Coosa

Na een dagje bij Mirjam Vree heb ik wat tips gekregen om te kleuren.

Haar woorden waren thuis is het oefenen, oefenen en oefenen!

Dat heb ik dus gedaan met deze kaart.

In totaal staan hier 8 kerstrozen op!

Ik heb voor de kaart een stans van Studio Light gebruikt.

Dat is STENCILSL298.

Op de flapjes aan de voorkant heb ik een stuk van de bloem afgesneden.
Toen de bloem gekeurd met Zig Markers.
Het lintje van 3mm is 62 cm lang.
Die heb ik onder de bloem geplakt die aan de rechter voorkant zit.
Aan de uiteinde van het lintje heb ik een kraal gedaan.



De halve rondje en het vierkant zit bij stans set in.
Op het vierkant heb ik in het midden eerst 1 bloem gestempeld.
Daarna heb ik op een post- it papier de bloem gestempeld en uitgeknipt. 
Dat heb ik toen op de bloem geplakt en de andere bloemen toen gestempeld.
 Zo komen de bloemen achter de bloem in het midden te staan.

Op de 2 zijkanten heb ik ook een bloem gestempeld.
Daarna heb ik alles ingekleurd. 
Onder het vierkant stukje heb ik nog een vierkantje gesneden uit oud roze papier.
 Dat heb ik iets groter gemaakt.

Voor de achterkant heb ik nog een vierkantje gesneden uit groen cardstok.
Dat heb ik aan de twee zijkanten en de onderkant vast gezet met een beetje lijm.
Zo kreeg ik een pocket waar ik de label in kon schuiven.



De label is 7 x 11 cm.
Uit  een stuk crème cardstok heb ik een kleiner stuk gesneden en daar heb ik de kerstroos en de tekst gestempeld.
Dit heb toen ingekleurd.
Alles op elkaar geplakt. 
Nog uit een stukje groen cardstok een rondje geponst en dubbelgevouwen.
Dit heb ik toen bovenaan om de label geplakt.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stempels zijn van Coosa Xmas Hugs 3 en 4.

Stans is van Studio Light STENCILSL298.

Ik wil Akke, Coby en Monique bedanken voor jullie reacties op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.