ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 8 oktober 2020

Postal Roos

Deze label is ook met de nieuwe stempels van Coosa  gemaakt.


 Ik heb dit met de 4 nieuwe stempelsheets gemaakt Postal Flowers.

  
  
      
Daarnaast heb ik Vintage Emphemera van Polkadoodles gebruikt.

Daar heb ik de  wespen in gestempeld.

De tekst op de achtergrond heb ik met deze stempel gedaan.
STAMPJMA20.
Misschien heb je zelf ook een tekst stempel voor de achtergrond.

De roos heb ik verschillende keren gestempeld op

 watercolor paper 200 gr van Florence van Vaessen Creatief

 Die heb ik 3D uitgeknipt en met kit op mijn label geplakt.

Als laatste heb ik glossy accents gedaan op de roos en op de vleugels van de wespjes.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag heb je gestempeld Anneke. Mooie kleuren geblend en heel gaaf zoals je alles gecombineerd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is helemaal top, ik snap het nog niet in het filmpje met de mica sheets. Ik kijk nog wel een keer en hoop dat ik het dan snap 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das gefällt mir aber so richtig gut. Sehr schön kombiniert.


    lg die hippe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.